Tuesday, February 28, 2012

Kisah Benar

Assalamua'alaikum..

segala kesusahan, kepayahan aku dgn sahabat aku lakuakan di balas dgn kata2 kesat yg sgt menusuk hati.
Allah je yg mampu balas segalanya.. Allah tawu kemampuan hambaNya lalu diturunkn ujian2 yg pelbagai jenis 
tahap keberatannya..

kami dah buat yg terbaik utk diorg, kami x harap pon balasan ape2 yg cme kami mahu adalah pekara yg trbaik utk group kami... tp, ape yg kami dpt adalah keburukan n tomahan semata2... 

Ya Allah...jgn tgglkn aku sndririan ya Allah.. aku ingin bersamamu sntiasa agar aku dan shabat dpt menghadapi ujian mu ini... Ya Allah..semakin aku mghamiri mu, semakin banyak ujian tahap keimanan mu utk kami...

kami besyukur dgn ujian2 mu itu krn kami adlah insan yg terpilih di sisi mu..dan smoga kami tergolong dlm golongan org2 yg beriman... 

~nikmat Allah~ 

No comments:

Post a Comment