Monday, March 4, 2013

Kerja VS Praktikal

Assalamua'laikum

Hallloo hallo hallloooooo

Entri kali ni aku nk cakap pasal Kerja VS Praktikal. Sebenarnya, x ada beza sgt pon dua2 ni.
bg aku, beza dia cuma Kerja dpt gaji dan Praktikal dpt elaun.

kalau dh kata elaun tu, korg faham2 je laa mcm mana kn.... HAHAHA -__-"

diam x diam, dh sebulan lebih aku praktikal kat syarikat G ni. walaupun syarikat G ni jauh
lari dari bidang aku, tp ada jugak lah yg aku kene buat berkaitan dgn kos aku.

then, terasa di pergunakan pon ada gak. HAHA normal la KOT ek....

nk tau apa aku buat??? tgk ni...................

Buat Video Corporate Comapany
Buat Storyboard (Bukan Gambar Sebenar)


Design Cover Page FB Company




 
Then, yg paling BEST....... Masa x ada keje...ni la keje aku... HAHAHAHA tgk ni..



 
 
 
 
haaaaaaaaaaa nie la keje aku bila xde keje... HAHAHA yg paling kerap aku buat selalunya
of koz laa FACEBOOKing, BLOGing, BERANGANing, dannnn Produce a video for my
SAYANG.. heee

so, tu je laa yg selalu aku buat. ada lg, tp cukup laa kot aku share ni..

ape2 pon, semoga aku jauh dr STRESS bcoz, my SAYANG selalu pesan mcm tu...
LOVE U SAYANG (xde kaitan dgn entri ni) :P

okey.... ciauuuu..

wassalam :)

No comments:

Post a Comment