Tuesday, May 1, 2012

Nothing to Say :P

Assalamua'alaikum...
Diam x diam dah nk final exam dah!! haiyoyoyo..projek pon x settle lg niehh >.<
 x pnah2 hadap mende2 mcm nie.. hmmm nk stdy tapi hati x tenteram.. sbb???
                 
    1. 5 projek x siap lagi
    2. hati lak pnuh dgn debaran yg mcm2 debaran lahhh *ape ayat aku niehh =.=
    3. selalu sakit kpala, x bole pnat ckit mula lahhh die menjadi!! (parah lau mcm nie selalu)
    4. aku x ske laa gaduh2 dgn member2 nieh.. ia akan jd "awkward moment" bila
        pape blaku.

 hmmmm ntah laaaa.. tapi satu je leh wat aku ilang stresssss nie smua!! hahaha ape die ek???
 errrrrrr bila "DIA" bg respon pape je lahhh... hahaha mengong lah aku niehh.. wat malu je..
                           
                              " ade aku kisah?? bukan die tawu pon... >.<"
   
LuLz..kihkih hmmm pape pon, aku selalu mengadu dgn Allah je laa.. sbb Allah je yg tawu
ape yg benar2 aku rasa skrg. mgkn kalau aku ckp kat org, org x cye or org ckp aku nie
syok sendiri. hohoho payoh2.. baik ngadu dgn Allah, ibu n abg aku.

                          " senanye Emira tawu..hahaha (teman rapat aku je yg tawu)"
       
----> semakin lama, aku rasa semakin rasa lain hidup aku nie. x tawu laa knp, ape, mcm ne n punca.
         hope, smuanye OK lahh... xnk K.O.. ^^
               
okeyyyy mahu tdo laaa.. nk ikt ckp "DIA". pempuan x elok tdo lewat..hahaha btol pon snanye.. fuhhhhh
tdo lewat, mula laa trima azabnyee nk bgun subuh >.<

                      "dh terbiasa kott kat umah ibu n abah gegar aku selagi x bgun"

          kat sini "emira sabri" lak yg gegar pintu bilik aku..hahahha (ketuk je) ngehngeh :D

 oraiiiiitttt papaii n have a gud niteee (: semoga Allah hiasi mimpi terindah buat ku.. AMIN.... ^_^

     

No comments:

Post a Comment