Wednesday, March 6, 2013

Aku Mahu Kn..........

Assalamua'laikum..
 
Ohoiii hoiii haiii!! HAHAHA (gle kejap)
 
ehemmm...entri utk kali ni aku nk ckp pasal apa yg aku nk tp BELUM dpt.
bukan x dpt, tp BELUM dpt. hehehe
 
ada banyak sebenarnya. tp aku senarai pendekan utk benda yg betul2 aku nk AIM skrg ni.
 
First




 
 
 
aku teringin nk pki cincin emas. seumur hidup aku, masa kcik2 je ade cincin emas. klu x silap masa umur 2 tahun kebawah kot. ish2.. xpe2, tunggu org bg nnt lah (suami aku) HAHAHA
 
Second
 
 
 
 
 
Haaaaaaa ni namanya INSTAX. benda ni comel. aku suka. harga pon comel. dlm RM200 blh dpt. aku suka sbb dia comel n bila snap gamba terus keluar sekeping gambar. hee x tau la ni bila nk dapat.
 
 
Third

 
errr ni namanya camera DSLR. hahaha yg ni dlm RM1k dan keatas baru boleh dapat. aku nk sgt2 benda ni sebab family aku xda camera FAMILY. so, klu ada event apa2, susah nk ambik2 gamba. harap don masing2 je lah gamaknya. dh keje kottt baru aku beli. hee :D

Fourth
 
 
 
 
 
 
ehemmmmmm.. nampak x bende kuning kat atas tu??? klu x nmpak mmg buta. HAHAHAHAHA
hmm tu kereta MYVI 1.5 aku ngidammmm GILA!! dengan kereta ni. mahal lah... aku keje bru mampu kot nk guna. ntah bilaaa laa aku keje.T_T i'll make sure, i will get this thing.
 
 
Basically...ni la apa yg aku nk buat mse ni. haha semua memahal. cesssssss... korek duit kat mne pon aku x tau lah. ape pon.....aku akan guna LAW OF ATTRACTION (LOA). tiada apa yg mustahil utk kita dapatkn sesuatu. fikir dan usaha tanpa henti INSYA'ALLAH pasti dapat!! ^_^

No comments:

Post a Comment