Monday, April 15, 2013

Saya Sayang Dia ^_^

Assalamua'laikum....

halllooo u alls... dh lama x update blog ni. hehe first of all, Alhamdulillah aku masih di beri
nafas untuk menikmati keindahan dunia hingga ke hari ini. sekali lagi aku memanjatkan rasa kesyukuran kpd yg Maha ESA.

Alhamdulillah....., setelah beberapa bulan menjalinkan hubungan cinta bersama Si Dia, kami masih di kurniakan rasa Kasih Sayang yg x pernah pudar dan sentiasa gembira setiap masa.

Iya...aku sangat dan sangat sayangkan dia. Aku bersyukur, dia mampu berubah masa demi masa. Banyak perkara dia sanggup bekorban utk aku. Jujur, aku x pernah rasa macam ni sebelum ni. mungkin dalam keadaan sekarang yg semakin buat aku lebih matang (MUNGKIN). 

Dia yg aku gelarkan "ABANG" berjaya mencuri hati aku setelah sekian lama aku sendiri. Lagat dan perwatakannya yg unik telah membuka hati aku utk menerimanya sebagai seorang kekasih. Setiap kali bersamanya, gelak tawa menjadi penyeri sepanjang kami bersama. 

Aku bangga mempunyai kekasih seperti dia. Sanggup melakukan apa saja demi org yg dia sayangi. Sikap lebih kurang, x kedekut, penyabar, gila-gila, kelakar dll jelas ku lihat apabila bersamanya. 

Setelah beberapa bulan menjalinkan hubungan cinta, dia telah membuka hati dan meyakinkan aku bg mempersiapkan diri ke alam rumah tangga. Bukan kemewahan yg ku minta tetapi cukup lah sekadar apa yg dia ada utk memberi ku kebahagiaan dan keselesaan.

Setelah kehadiran dia dalam hidup ku, aku mulai mengaburkan pandangan terhadap lelaki lain. Aku ingin setia bersamanya dan aku percaya dia mampu membahagiakan aku. X terlintas di fikiran utk mencari lain atau meninggalkannya krn aku tahu kesakitan apabila ditinggalkan. pengalaman yg ada cukup mendewasakan aku tentang kesetiaan dlm percintaan.

Apa yg aku harapkan, hubungan ini kekal hingga ke jinjang pelamin seterusnya terbina lah sebuah keluarga yg sakinah dan membawa kesyurga. Mungkin dugaan akan berlaku dan setiap dugaan yg berlaku akan kami hadapai bersama. 

InsyaAllah....permulaan hubungan yg indah akan sentiasa indah di setiap perjalanannya. Percaya, Setia, Memahami dan Bertolak ansur sentiasa tersemat dalam hubungan ini. Amin..

I LoVe YoU sO MuCh!!  :-)

Wassalam..

 

No comments:

Post a Comment