Thursday, September 5, 2013

Love VS Study

Assalamualaikum...
Hallo hallo haloooo... dh lama sgt x update blog nie. Yelah sem ni aku kne ambik 18 jam kredit means that this is the most hard core semester ever!!

Tahap bz yg melampau2. 1 semester ambik 2 subjek elektif terus. PERGHHHH!!
Tp Alhamdulillah.. aku boleh adapt dgn baik dan dpat carrymark yg baik. ALHAMDULILLAH.. :)

Berkat doa ibu, abah dan doa Si Dia yg x pernah putus juga usaha aku sendiri utk kearah itu. Syukur sgt2.
Walaupun aku bz, aku tetap bahagi masa aku dgn Si Dia. Mula2 tu agak susah sebenarnya nk bahagi masa belajar dan cinta. Tp, kematangan mengajar aku ke arah tu. Dia pun selau bg nasihat supaya x terlalu fokus dgn cinta. Fokus kat belaja. Yeah.. thank you Sayang..hehe.

Diam x diam musim peperiksaan akhir utk sem ni dh pon bermula. Satu paper dh berjaya aku tumpaskn. Tinggal 4 paper lg yg belum di tumpaskn. InsyaAllah, 10 September 2013 adalah paper aku yg ke 2 plak. Struggle with it!!!


But, lbh kurg 3 minggu jugak aku x jumpa si Dia. senang citer sebulan lah. Haihhh.. Allah je tau rasa dia mcm mana. Tp, Sabar je lah yg aku mampu setakat ni. yelah.. klu nk di fikirkn sgt pon nnt takut aku pulak yg kusut. nk exam lg.. Tp pe pon...Thnks sayang sbb selalu buat ikin kuat kat sini. Walaupun kita jauh..hati ikin selalu ada dgn abg. mungkin kita jauh sekarang, tp sentiasa dekat bila tiba masanya nanti. hehehe.. 2015!!!! Can't wait for that Dear... hehe (Excited).


Orait...
Utk semester depan aku akan bertukar status menjadi "Final Year Student"

wahahahahahaahaha cuak siot!!! yelah...sem dpn dah stat kene buat FYP (Final Year Project). hmmm ape bende laaa yg aku nk buat ni. xde gambaran kat otak lg ni. dh la banyak bende yg aku masih x reti lg nk buat. Animation merangkak..design mengesot..modeling ibarat mcm baru nak lahir. hadoii peninggg pening... -_____-

Tapi insyaAllah lah mungkin ada je jalannya nnt. Semoga semuanya di permudahkan lah. soo...thats it for today. To be continued..

No comments:

Post a Comment