Thursday, July 26, 2012

Bila Hati Sudah Terpaut

Assalamua'laikum..



Bila hati sudah terpaut, x kira tua atau muda bagai tiada halangan.

bukan mudah utk aku ada rasa keinginan utk bercinta lagi. 



Dek kerana virus yg x pernah aku jemput hinggap di jendela hidupku, 
hancur musnah sebuah harapan yg terpendam.

Kini,
aku bagai siap sedia dgn sebarang risiko tentang cinta.
mgkn Allah beri aku yg salah krn telah sedia yg betul utk aku.

Tapi,
patut ke aku terimanya jika ia benar2 berlaku?
mampu ke aku sekiranya mimpi ngeri berulang lagi? 
masih tabah ke aku mcm dulu jika itu berlaku?

apa yg aku mampu buat adalah DOA dan TAWAKAL.
semoga apa yg x di ingini tu x berlaku lagi.
hanya itu kemampuan ku.

Apa yg aku mahukan adalah kebahagiaan. 
tidak kira pangkat, darjat atau jurang perbezaan antara dia dan aku sgt jauh.
cukup sekadar apa aku mahu ada padanya. 


AL-QURAN menjadi sumber pegangan, KESABARAN menjadi benteng diri,
KASIH SAYANG sebagai tanda ikhlas menerima, 
 ALLAH adalah utama dalam diri
SETIA sebagai bukti cinta yg x pernah di dustai.

~INI LAH YANG AKU MAHUKAN~


No comments:

Post a Comment