Friday, July 13, 2012

Pasal AKU!! Ye AKU!! ^_^

ASSALAMUA'LAIKUM

hallloooooo... wanna talk about my self yeahh :D

ramai org x tahu siapa aku yg sebenar. diorg banyak judge aku dr sudut luaran je.
kalau dh nama pun manusia, mestilah diorg nilai aku dr sudut keburukannye dlu. 
hmmm normal la tu manusia zaman skrg..

Pertama,

aku nie seorang yg mudah tersentuh hati, cpt marah n cpt sejuk, memilih kawan n x suka cari pasal.
TAPI, sekali je org cri pasal dgn aku, TANPA alasan yg aku sndri pon x tahu,
soory laa aku x kn tgur dia saammmmpai die mnx maaf dgn aku.

Kedua,

ramai ckap anak bongsu nie anak mak lahhh, manja laaaahh 2 laaa nie laaaa...
aku nk manja pon dgn MAK AYAH n FAMILY aku, 
kalau ade yg meroyan pasal aku nie manja sgt laa ape laa KAU TU SAPA??
CEMBURU?? hahahah lantak pii laa..

Ketiga,

aku x kisah org nk ckp ape2 pon pasal aku,..biasalah manusiakan ramai yg x tkut dosa.
so, aku biar n aku pasang teinga je lau ade spe2 smpaikn berita 2 kat aku.
sebab aku percaya Kifrah Allah n aku percaya Allah sntiasa dgn org2 yg benar.
lg pon, free2 je aku dpt pahala kebaikn dr org 2.. hehe
MAKE IT SIMPLE (:

Keempat,

ade beberapa org duk tye aku, ape ciri2 lelaki idaman aku..
haha..meh aku dedahkan :
 pandai baca Al Quran, penyayang, bertanggungjwab, x sombong, beriman, hormat org tua,
dan ske kat kucing 
bg aku, rupa paras kemudian dlu kot.. yg penting dia boleh bimbing aku dan membawa kesyurga.
Faktor umur aku x kisah tapi x nk terlalu tua atau terlalu muda buat aku. asalkan ianya mnepati
ciri2 yg aku mahukan.. dan ini lah yg selalu aku mnx pd Allah (:

Kelima,

Aku nie seorang PECINTA KUCING.. 
hehehe nampak je kucing kalau x pegang mmg x sah.. 
saaaaayyyyaaanggg sgt dgn kucing2.. pnah aku aggap lbh baik kwn dgn kucing
daripada berkwn dgn manusia yg berhati BUSUK. 
kucing penenang jiwa aku bila aku sdh atau aku x bole kawal kemarahan aku. :)

hurmmm setakat nie 2 je kot yg bole aku bg tawu. hehe.. ape yg aku bg tahu nie adalah dri aku n bukan rekaan :) 

MOTTO
Life Will Never Be The Same, Life Is Changing 


..Wassalam..


cari di mana sy :P




No comments:

Post a Comment