Tuesday, February 26, 2013

X ada tajuk

Apa yg sebnarnya hati ini perlukan?
Ibarat makan x kenyang, tidur x lena, mandi x basah. hmm..

Ya Allah..kuatkan aku ya Allah..
Berilah aku sifat memahami yg sgt tinggi.
Jauhi aku dr perasaan dendam, benci, marah dan semua emosi negatif.

Aku sgt2 memerlukan seseorg di samping ku tampil menemani ku.
Knp Ya Allah? knp aku rasa begini? pelik sungguh permintaan hati.
Ya Allah...knp dgn aku??

Aku keliru dgn diri aku sndri.
knp aku keliru? knp ada aura negatif yg seakan menyelubungi aku?
kenapa??!?

Ya Allah...x pernah ku pinta utk lahir kedunia.
Tp, kau memberi aku peluang utk berjuang di bumi mu ini.

X ku pinta utk membebankan mana2 pihak.
Tp keadaan yg memaksa utk aku membebankan semua pihak.

Ya Allah..andai benar aku telah mennyusah kan banyak pihak,
kau beri lah aku kekuatan utk mencari jalan hilangkn bebanan2 itu.
aku rela berjauhan dr semua org dr aku membebankn org.

hmmmm,,, :'(

No comments:

Post a Comment