Tuesday, July 16, 2013

16 Julai 2013

Assalamua'laikum 

Hallooooo... bila tibanya 16 Julai maka tiba lah detik bersejerah utk Si Dia. hehe semakin meningkat tahun, semakin meningkat usia ye.. 

errrmmm...bila ingat balik, rasanya baru smlm aku wish birthday dia utk tahun lepas. tup tup dh nk wish lagi utk tahun ni. Pantas masa berlalu kn...Tapi..., tahun lepas aku wish birthday dia sebagai status "sepupu" lg. Tahun ni lain dari yg lain iatu 2 dlm 1 iaitu sebagai Sepupu & Kekasih. Tahun 2013 tahun yg baru utk aku. Semuanya baru.. Alhamdulillah...aku bahagia dan aku gembira dgn kehidupan aku yg skrg berbanding yg dulu. Dengan hadirnya dia yg Allah titip kn utk aku, itulah yg menjadi suatu kelainan utk tahun ni. Mudah-mudahan tahun ni adalah tahun permulaan utk aku menemui masa depan yg tepat dan membahgiakan hidup aku dan juga dia. InsyaAllah...

Utk abg, ikin nk ucapkn Selamat Hari Lahir yg ke-2_. Semoga kehidupan abg pd tahun ni lebih baik dr tahun2 yg lepas. Ikin jgk doakn supaya abg di beri umur yg panjang, rezeki yg murah, halal & melimpah ruah serta di ringankan bebabnan kehidupan dunia dan akhirat. Mudah-mudahan hubungan kita semakin baik dan kekal bahagia dan semakin bahagia sehingga kita bergelar suami isteri yg sah yg dpt membina sebuah keluarga yg sakinah. InsyaAllah. Walaupun ikin jauh dari abg tp hati ikin x pernah jauh dr abg. Sikit pun x pernah. Tanpa abg di sisi, mgkin ikin x ada apa yg ikin ada skrg. Terima Kasih abg.. Ikin sayang abg dan sentiasa sayangkn abg.. InsyaAllah.. Semoga Allah lindungi abg di mana jua abg berada. Aamiin.. ;-)
Birthday Boy ;-)








No comments:

Post a Comment