Friday, May 15, 2015

Dah Berhabuk

Assalamua'laikum..

Hallo!! 

Pertama sekali, cuba tengok last entry blog ni bila? 
Hahahaha tahun 2013 bukan? Now dah tahun 2015.. nampak tak dah berapa lama aku pendam blog ni?

Kenapa jadi macam ni? 

Pertama sekali, si sebabkan terlalu banyak hal yang perlu di buat, aku terpaksa lupakan blog dan perkara2 yg kurang penting bagi aku. Tahun lepas terutamanya aku busy dengan FYP, maklumlah dah tahun akhir katanya (pada hal bukan buat sangat pun..) So, di sebabkan semua tu perasaan MALAS membuak-buak untuk update apa-apa. 

Seterusnya, tahun ni niat di hati nak mula balik update blog yg x seberapa ni. Kenapa tiba2 je? sebab............ada sorang kawan baik aku ni dia banyak membakor semangat aku untuk hidupkan balik blog yg hampir pupus ni. Dia ni pun di antara blogger yang terkemuka di Tanah Air hahahahaa.. siapa dia?? Nanti lah aku kenalkan. 

Tahun ni aku dah mula bekerja. Hampir 7 bulan dah rasanya. Alaa kerja sementara je ni nak cari pengalaman. Ada banyak cerita sepanjang aku menyepi ni yang nak aku kongsikan nanti. Sementara tu aku nak lap habuk2 dekat blog aku ni kasi comey balik.. hehe 

okey, setakat ni je la ye.. wait until I come back to story morrry :D

No comments:

Post a Comment